mestahh 2009.01.28. 13:00

Tegnap aztán nagyon jó volt. Bár nem volt túl jó idő, de faszán megreggeliztem, egész nap csak két cigit szívtam el, dolgoztam is, mert most kellett és lefoglaltam az agyam végre. Meg már nagyon vártam a szerdát. Az ugye most van :) Tekertem 40 percet is, megnéztem egy nagyon vicces műsort közben a tévében, olvasgattam, ettem kiwit és almát, ahogy a mama pucolja, gyertyáztam és kitakarítottam a csapot. Baszottulnídjúnáendevör.

Szólj hozzá!

Címkék: jonap

A bejegyzés trackback címe:

https://jonapomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr79908138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása