mestahh 2009.01.26. 01:10

Ma szuper napom volt. De tényleg. Nem voltam másnapos, sütött a nap, napszemüvegben autóztam, pihentem. Este meg Alba Volán jégkorongmeccsen voltam, ami valami kurva jó volt. Meg tacskóban vásároltam is, ami szintén zuppagut volt, mert nagyon sokat nevettünk. Most meg szerintem nem alszom, mert valami állat repdes a szobámban.

A bejegyzés trackback címe:

https://jonapomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr72902585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása