mestahh 2009.01.27. 09:39

Tegnap aztán annyira jó napom volt, hogy nagyon. Reggel anyukám adott nagyonfinom reggelit, egy tisztaszéppontos vonaton feljöttem Budapestre. Érdekes dolgokat csináltam a munkahelyemen, sütött a nap, cigarettáztam a napfényben, voltam fodrásznál, kitaláltam, hogy nekem jó lesz majd a hajnyírógép is. Otthon már 40! percet tekertem folyamatosan, aztán gitároztam egy hangyányit, elpakoltam, válaszoltam két fontos emilre, feltettem a falra az anyutól kapott szuahéli maszkot és elaludtam. Fél kettő fele ébredtem fel, elszívtam Tomival egy cigit és vissza aludni reggel 8-ig. Csodás! :)

Szólj hozzá!

Címkék: jonap

A bejegyzés trackback címe:

https://jonapomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr14905557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása